Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου τώρα και να μου την παραδώσουν αργότερα;

Και βέβαια! Κατά το check out της διαδικασίας της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε να παραδοθεί η παραγγελία το συντομότερο ή σε ώρα που θα ζητήσετε αργότερα.

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω της πλατφόρμας μας, το τελευταίο βήμα είναι η μέθοδος πληρωμής. Μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε την πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ή και ακόμη με μετρητά κατά την παράδοση ή παραλαβή της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω τα στοιχεία μου για την επόμενη φορά ;

Την πρώτη φορά που θα κάνετε παραγγελία μέσω του Eat Today οι πληροφορίες σας θα αποθηκευτούν στο σύστημα μας και θα δημιουργηθεί ένα προφίλ χρήστη. Την επόμενη φορά που θα θέλετε να παραγγείλετε πάλι, τα στοιχεία σας θα είναι ήδη αποθηκευμένα και έτσι η διαδικασία θα είναι πολύ πιο απλή και γρήγορη για εσάς.

Η παραγγελία μου δεν έχει έρθει την ώρα που ζήτησα.

Όταν κάνετε την παραγγελία σας , το εστιατόριο θα σας δώσει έγκριση για την ώρα που θα σας παραδώσει (αν είναι delivery) ή θα παραλάβετε (αν είναι take away) , η ώρα που θα σας πουν είναι πάντα κατά προσέγγιση και τα εστιατόρια θα δίνουν πάντα τον καλύτερο τους εαυτό για να καταφέρουν να βρίσκονται κοντά σας στην ώρα τους. Υπάρχουν όμως και παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν όπως κίνηση στους δρόμους, κακοκαιρίες κλπ. που μπορεί να καθυστερήσουν. Αν η παραγγελία σας δεν έχει φτάσει στην ώρα που σας είπαν, θα μπορείτε να καλέσετε απευθείας το εστιατόριο στο τηλέφωνο που θα έχετε λάβει μέσω sms αλλά και στο email σας.

Το φαγητό μου, ήταν κατώτερο των προσδοκιών μου, τι μπορώ να κάνω;

Σε τέτοια περίπτωση, σας προτείνουμε να καλέσετε απευθείας το εστιατόριο που παραγγείλατε, το συντομότερο δυνατόν , για να μπορέσουν να τακτοποιήσουν με κάποιο τρόπο το πρόβλημα σας. Αν δεν μπορείτε να βρείτε μια λύση καλέστε μας ή στείλτε μας ένα email.

Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με το Eat Today;

Είστε πάντα ευπρόσδεκτοι να μας καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο αν έχετε προβλήματα ή απορίες. Ακόμη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το email μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Τηλέφωνο: +357 95196000
Email: info@eattoday.com.cy

Έκανα μία παραγγελία κατά λάθος, μπορώ να την ακυρώσω;

Αν κάνατε μια παραγγελία και θέλετε να την ακυρώσετε, θα πρέπει να τηλεφωνήσετε στο κατάστημα που παραγγείλατε κατευθείαν αν η παραγγελία σας εγκρίθηκε , και μπορεί να σας επιτρέψουν να την ακυρώσετε με επιστροφή των χρημάτων σας αν πληρώσατε online. Αν το κατάστημα έχει ήδη ξεκινήσει να ετοιμάζει την παραγγελία σας, μπορεί να μην είστε σε θέση να ακυρώσετε την παραγγελία και έτσι δεν θα έχετε επιστροφή των χρημάτων σας. Όταν κάνετε μια παραγγελία μέσω του Eat Today ισχύουν οι ίδιοι κανόνες σαν να παραγγέλνετε απευθείας στο κατάστημα.

Είναι ασφαλές να παραγγείλω μέσω διαδικτύου;

Απόλυτα! Χρησιμοποιούμε πάντα την τελευταία τεχνολογία για να κρυπτογραφούμε τις πληροφορίες σας , και τους καλύτερους συνεργάτες για να διαχειρίζονται τις online πληρωμές σας.

Αν έχω μια αλλεργία σε κάποιο φαγητό ή είμαι σε δίαιτα , τι μπορώ να κάνω;

Αν έχετε οποιαδήποτε διατροφική ιδιαιτερότητα στο φαγητό σας, θα πρέπει να το σημειώσετε στα σχόλια κάτω από οποιοδήποτε φαγητό που παραγγέλνετε.

Η παραγγελία μου έφτασε αλλά κάτι λείπει. Τι κάνω;

Αν η παραγγελία σας έφτασε και κάτι λείπει ή κάτι δεν είναι σωστό, θα πρέπει να κοιτάξετε αρχικά το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας, το οποίο θα λέει ακριβώς την παραγγελία σας. Αν τα στοιχεία στο email δεν είναι ίδια με το φαγητό που έχετε παραλάβει, θα πρέπει να καλέσετε κατευθείαν το κατάστημα , έτσι ώστε να σας στείλουν αυτά που ξέχασαν καθώς θα μπορεί να τα έχουν ετοιμάσει και από σύγχυση απλά να μην σας τα έφεραν.

Δεν έμεινα ευχαριστημένος/η . Πού μπορώ να κάνω παράπονα;

Αρχικά αν έχετε οποιαδήποτε σχόλια για την παραγγελία σας, θα σας προτείνουμε να επικοινωνήστε με το κατάστημα. Το Eat Today δεν είναι υπεύθυνο για την ποιότητα του φαγητού ή της εξυπηρέτησης που παρέχετε από τα καταστήματα αλλά θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε αν το κατάστημα δεν συμφωνεί μαζί σας. Αμέσως μόλις αντιληφθείτε το πρόβλημα στην παραγγελία σας, σας προτείνουμε να καλέσετε το κατάστημα για να λύσετε οποιαδήποτε θέματα . Το τηλέφωνο του καταστήματος, μπορείτε να το βρείτε στο email που σας έχει σταλεί καθώς και στο sms που λάβατε. Αν ακόμη χρειάζεστε τη βοήθεια μας μπορείτε να μας στείλετε email στο: info@eattoday.com.cy ή να μας τηλεφωνήσετε στο τηλέφωνο: +357 95196000, +357 95197000.

Η παραγγελία μου δεν έφτασε ποτέ αλλά την έχω πληρώσει μέσω πιστωτικής και δεν μου έγινε καμία επιστροφή των χρημάτων μου. Τι μπορώ να κάνω;

Σε αυτή την περίπτωση θα σας παρακαλούσαμε να μας στείλετε ένα mail με τις πληροφορίες καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Θα κοιτάξουμε εμείς ύστερα τον λόγο για τον οποίο η παραγγελία σας δεν σας ήρθε και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Παρακαλώ σημειώστε ότι θα χρειαστούν λίγες μέρες ώσπου να ολοκληρωθεί η τραπεζική εντολή.